torsdag 2. september 2010

Kjeller trening og Koht på jobben

Etter mange år som trener og funksjonær i Friskis & Svettis Oslo, brøt vi samarbeidet (som det så fint heter) for et par år siden. Jeg måtte finne meg en ny "bestevenn" og treningspartner. Min kropp og sjel tåler ikke å være uten trening. Et par steder ble testet ut, uten særlig hell for noen involverte - til jeg i fjor begynte på Kjeller trening. Et trivelig, nyåpnet lokalt sted med en deilig atmosfære og plass for alle. En flott kombinasjon av apparater, personlige trenere, saltimer, spinning, danskeskole for barn... i det hele tatt alt som gjør at hele familien vår går der, både sammen og hver for seg.

Årsaken til at jeg nevner dette i dag, er programserien som starter på NRK i kveld "Koht på jobben". Christine Koht har besøkt flere norske arbeidsplasser inkludert Kjeller trening.

I kveld klokken 2015. Jeg er blitt veldig glad i Kjeller trening, jeg digger Christine Koht, jeg slapp heldigvis å bli filmet da de gjorde opptakene i vinter og jeg gleder meg til å se og følge programmmet.

Her skriver Aftenposten om programmet og her anmelder Dagbladet programmet.



Foto: John Hauge, Aftenposten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar