søndag 26. september 2010

Bursdagsfeiring...

...på "nærmeste passende søndag". Sånn gjør vi det hos oss. Og familien velter inn, roper og knuffer, erter, deler ut pakker, skravler og spiser god mat og rare kaker. Etter noen timer velter alle ut igjen og freden senker seg over stuen. Oppvaskmaskinen surrer rolig og vi tenker at jammen var det en flott søndag!


Stas-servietter kjøpt på  Kremmerhuset.


Jeg skulle selvsagt ha tent lysene da... jaja... se dem for deg tente. 
Liker de nye, hvite lysetsakene fra IKEA.


"Barnebordet". Med nybestikket fra Zara Home.



Min egen rare ostekakekreasjon... med kaffe og appelsin, pyntet med appelsinsjokolade.

Rabarbra og jordbærpai, en såkalt "Cindy Crawford"-pai og noe med hennes hjem i Malibu... Opppskrift fra Det søte liv. Vanskelig paideig, men veldig god altså.

4 kommentarer:

  1. Nå ble jeg søtsugen her altså. Dårlig gjort ;-)

    Vel blåst feiring!

    SvarSlett
  2. Høres kjent ut, sånn familien ramler inn og ut og etterpå er det deilig, he he. Vi skal snart ha en sånn søndag hos oss også. Jeg er veldig glad i ostekake, din ble jeg veldig nysgjerrig på. Noen sjans for at du vil legge ut oppskrift?

    SvarSlett
  3. Det er det sjans for, Elisabeth :-) Så hyggelig du vil ha den. Kommer etterhvert.

    SvarSlett
  4. Her slår du til med et skikkelig interiørinnlegg! (Eller kaker og sånt er kanskje ikke interiør?)
    Ser ut som ei spennende ostekake - kom med oppskrift!

    SvarSlett