torsdag 19. mai 2011

Marks & Spencer - home

Når man er i London, må man på Marks & Spencer for om ikke annet, bh-shopping. De svartkledde damene svinser rundt og drar og dytter, henter andre bh-er, finner størrelser (helt andre enn man trodde) osv. 

I år fanget jeg i tillegg opp at det var blitt en M&S Home. Mulig det har vært før, men ikke som jeg har fått med meg. En flott katalog som veide som en bag med 25 kantsteiner gjorde at jeg valgte å legge den igjen på hotellet. Jeg kan likevel få presentere noen bilder av litt miljøer og litt stæsj som M&S mener vi/engelskmenn skal ha det nå.

Blommor... og her kjenner jeg at det er ganske engelsk.

Ikke verst.

Tenk deg å få noe ut av den kommoden i morrarushet...?

Prikker og snuppete.  


Her er hjemmesiden deres, om du vil kikke mer. 

4 kommentarer:

  1. Marks & Spencer er et must! Jeg må også innom der, og da jeg og sønnen var i Liverpool for et par helger siden hadde vi en lykkestund av de helt store i matavdelingen - masse spennende frukt, bær og juice ble med til hotellet for kveldskos.

    SvarSlett
  2. Oi, så fint! :) Det er ikke så veldig mye engelsk interiør jeg liker, i alle fall ikke det som er storblomstret, flossy, glorete og... eh... Mrs. Bucket - men det som er fint, er veldig fint! :)

    SvarSlett
  3. Takk for titten.Det så ut til å være mye spennende i den katalogen.Jeg er veldig glad i Marks and Spencer og vandret mye ut og inn av de butikken da jeg bodde i England.Next er forøvrig også en kjekk engelsk butikk.Next.co.uk er nettsiden om du vil ta en titt.Koselig blogg du har foresten.Ha en fin helg:)
    Hilsen Monja

    SvarSlett
  4. Takk for tips om nettside, Monja.

    Ja, det var en liten variant av mrs Bucket på noe sengetøy vi så på - men alt var slett ikke det. Kjøpte til og med noe, kommer et shoppingvarpinnlegg etterhvert.

    Det ble med noe klær hjem fra M&S også - alt er ikke kjerring.

    SvarSlett