mandag 2. mai 2011

Jeg er ikke for dødstraff

Men det denne mannen og hans forgjenger nå hevder å ha gjort, vel... det er greit å slippe å ha måttet ta den avgjørelsen. Nå får vi bare at det er løskrutt i alle truslene...

Jeg skulle egentlig legge inn bilde av Tusseladen... men det gidder jeg ikke ha i bloggen min, Barack er mye penere og mer sympatisk.

Dessuten hadde jeg stor sans for hans vitsing i helgen om The Donald som virkelig bare er sår og ikke tåler steken.

God mandag ettermiddag.

6 kommentarer:

  1. Tusseladden vil vi ikke ha bilde av, nei. Likevel synes jeg det er en smule smakløst å feire en manns død som det virker som en del amerikanere gjør i dag. Jeg venter trøbbel.

    Ble veldig interessert i Oslodrakta di, prøver å finne en e-postadresse til deg. Om jeg ikke lykkes, kan du sende til meg, adressen i høyre kolonne i bloggen.

    SvarSlett
  2. Alltid trist med ett liv som går tapt...uansett. Hvorfor ble det så galet, tenker jeg...?

    SvarSlett
  3. Ser på nyhetene at det er feiring, ja...

    SvarSlett
  4. Som mannen sa: "Ja ja, det kommer jo bare en ny kar etter han". Det har han rett i. Likevel har det nok stor symbolsk verdi at bin Laden nå er drept. Særlig for amerikanerne. Men å feire? Tja. Merkelig. Men likevel ikke uventet.

    Jeg er for øvrig stor fan av Obama. Hvis det kommer noe positivt ut av dette, så må det være at det er positivt for hans videre presidentskap!

    SvarSlett
  5. Jeg syns heller ikke noe om feiring... selv om det vel er greit at han er borte...
    Om verden blir et bedre sted etter hans død kan vi jo alltids håpe på.

    SvarSlett
  6. Selv om det var en stor dag for mange vil det nok få sine konsekvenser - med tiden..

    SvarSlett