lørdag 21. mai 2011

London-kaffe

Første stopp og landing på Victoria station. Og en danish...


Frappuccino på Starbucks. WOW! Herlig. Vet likevel ikke om jeg faller for fristelsen i Chania...

Nero er en bra kaffesjappekjede i London. Og kanskje andre steder, hva vet vel jeg?

Kaffen er god på Pret a manger. 
Selv om dette er et kaffeinnlegg, må jeg bare også få legge inn bilde av...



... den mest fantastiske lemon cheesecake i boks. 
Vil du høre englene synge,,, ? Får du tak i en boks, ta en til - og ta med en til meg.

5 kommentarer:

  1. He-he... Kaffesightseeing i London ;o) Synd jeg ikke drikker kaffe. Men kake liker jeg :o)

    SvarSlett
  2. Kaffepause utenlands er bare koskoskos, har mange fine minner når jeg har vært helt kake og nærmest slept meg inn på en Starbucks, for å så få mer energi til å gå (shoppe!) mere.

    SvarSlett
  3. Jeg er ingen stor kaffedrikker, men ute på tur blir det kaffepauser. Den ostekaka så god ut.

    Og ja, vi har nok samme syn på brunostens lite praktiske størrelse. Lettere Gudbrandsost er favoritten.

    SvarSlett
  4. Å - ingenting er som kaffen på Victoria og Starbucks:) Vi var i London i fjor alle 4 - NYT det! :)

    SvarSlett
  5. Åh, London! Åh, kaffe!
    Jatakk begge deler! =}

    Goooooooood helg!

    SvarSlett