tirsdag 18. januar 2011

Og vinneren av min første gibort ever... er....

Det klikket seg kjapt oppover, beklager jeg måtte godt over målet før jeg hadde en høytidelig loddtrekning.
Jeg er jo helt novise på dette, så det ble tegnet og skrevet og klippet lapper, i riktig antall.

Den nypussete sølvbollen (her pusser vi visst sølv etter jul) ble tatt frem og der trakk vi lappen med HELENE på!! Helene har bloggen Helenes kakeverden og baker det herrrligste og lekreste kaker.

Send en e-post, Helene, så finner vi en størrelse og farge som passer deg.


I mellomtiden så kan du danse deg svett og glad med Baseballs! 



3 kommentarer:

  1. Ah, gratulerer til vinneren - og søren. ☺

    SvarSlett
  2. Såååå utrolig gøy:):;) iler til med mail med en gang=)

    SvarSlett
  3. Elisabeth, jeg kan kan ta bestilling på en valgkampgenser vet du :-)

    SvarSlett