lørdag 8. januar 2011

Give away - GI BORT

Dette skumle ordet alle bloggere med respekt for seg selv bruker med den største selvfølgelighet. Bruk i setning som at Enellerannenblog.com har giveway, eller man annonserer en giveaway hos seg selv. Dette med bakgrunn i et jubileum som antall måneder, år eller klikk.
Jeg har lenge visst hva jeg ville gi bort. Spørsmålet har vært for hva.
Men det kommer her:

Når jeg har 10000 klikk (ti tusen!!!) skal jeg gi bort. Hva jeg skal gi bort er foreløpig en hemmelighet. Jo, flere som klikker jo fortere får du vite... hvor logisk var det...?  Da skal du også få vite hva du må gjøre for å vinne det du ikke vet hva er enda...
Men jeg klarte ikke å holde meg lenger, måtte bare annonsere det - selv om det er en stund til. 




Mens du venter, kan du få se på noen deilige servietter jeg fikk i julegave. Hvis du ikke vet at det står Merry Christmas på baksiden er de perfekte vinterservietter. 

3 kommentarer:

  1. He he, giveaways er et must! Et fenomen som vi bloggere elsker, men som ingen andre skjønner bæret av;)

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å få vite hemmeligheten din:-)

    SvarSlett
  3. Su utrolig fine servietter - nostalgiske :-) Giveaways har jeg aldri skjønt meg på, men har begynt å bli nyskjerrig på det nå . Får smøre meg med tålmodighet.

    SvarSlett