torsdag 17. november 2011

Spam



Jeg får daglig spammail. Ikke tilbud om penisforlengelse og puppeforstørrelser, men lovnader om at jeg har vunnet. Jeg har vunnet iPhoner, iPader og nå i det siste en Golf. Faktisk.

Det er det "kjente og pålitelige" firmaet Burn*media.cca*paigns (starstruck siden jeg ikke ønsker å blir forbundet med dette søplefirmaet ved evt. googling) i en som av sitt enestående gode hjerte tilbyr meg dette.

Siden jeg ikke har noe som helst ønske om å stå på deres lister så har jeg pent bedt om å få bli slettet. Jeg har sagt jeg skal, jeg har bannet og truet. Men det er altså ikke mulig å unngå spam fra dette drittfirmaet. Hver dag.Og jeg tenker at Monty Pytons spam er så utrolig mye artigere og at det er en skam at det finnes slike plagefirmaer.

4 kommentarer:

  1. Så heldig du er som stadig får sånne sjenerøse tilbud ;)

    SvarSlett
  2. Fungerer det ikke med filter på eposten? Jeg får INGEN spammail og jeg har minst 4 eposter. De blir også brukt på nett til en stadighet. Rart det der...

    SvarSlett
  3. Sjekk filteret, eller få noen til å stoppe det fra serveren. Da skal det funke!!

    SvarSlett
  4. De skylder på at jeg har vært med på en konkurranse. Dermed har de mailadressen min. Så i år skal jeg ikke delta på noen julekalendere eller konkurranser om billige flybilletter eller noe. Det er nemlig ikke SAS eller Freia som administrerer konkurransene sine - det er satt bort til søplefirmaer.

    SvarSlett