tirsdag 23. november 2010

Snart fem år...

"Hva ønsker du deg i bursdgasgave,Rasmus?"

"Jeg blir glad for alt jeg får jeg" hadde min snartfem svart en mamma i barnehagen som spør i anledning bursdagsselskap.

*stolt mamma*
 

Senere sier jeg at tante og andre lurer på hva han ønsker seg til bursdagen sin.
"Jeg blir glad for alt jeg får jeg, mamma".
Stolt og rørt mamma sier "men det er jo lov å ønske seg noe for det".
"Ja, men man får jo ikke alt fordi om man ønsker seg det".

(det virker som om om formaningene som han får mens han har briokatalog-lesestund nesten hele tiden, virker) 

Jeg baker bursdagscookies og mimrer med bilder fra toårsdagen hans.

2 kommentarer:

  1. Så herlig ;-) Nydelig gutt du har.

    SvarSlett
  2. Ah, for en skjønning! Et friskt pust i denne materialistiske verden vi lever i.
    Håper dere får en fin fem-års feiring.
    Klem

    SvarSlett