søndag 14. november 2010

Lampe og farsdag

Da ble det lampe da. Det er nemlig svært kjekt med en lillebror som kan fikse litt. Ved å koble ut dimmeren er det nå lys i lampen vår. Ingen rød PH-lampe til jul til meg. Men det er denne lampen vi ville ha og vi har den fortsatt og sånn blir det. Som tidligere nevnt så ligger det endel bak at vi fikk den og jeg er veldig glad for at den virker og vi kan beholde den.




Så er det farsdag i dag. Vi har ikke feiret den så mye i min oppvekst, men synes det er litt koselig å gjøre stas på far nå når min elskede er far. Siden vi har hatt en liten fetter på besøk i helgen, så lagde de to rønnerne en kake som vi skulel spise når fetter ble hentet i formiddag. Da kom også mine foreldre og den ekstremt flotte kaken som gutta hadde bakt, gikk ned på høykant. 

Pysjegutter rører sammen kakerøren.
Pysjegutter smaker på kakerøren.
Hvem ville ikke hatt en brownieskake med glasur, nonstop og marshmallows?
 

2 kommentarer:

  1. hi, hi! Var ikke denne kaka flott, så vet ikke jeg!

    SvarSlett
  2. Nå fikk jeg ordentlig søthunger her! Den kaka så jo bare yum ut!

    SvarSlett