lørdag 30. april 2011

Rapport fra et bryllup

Jada, royalist og monarkist som jeg er, jeg så bryllup i går; på nett-tv, i opptak og repriser. Faceboook gikk like varm som en Grand prixsending. Kaka, for ikke si bryllupskaken, tok imidlertid en journalist fra Nordlys som Liv Inger gjorde meg oppmerksom på.Jeg lo og lo og lo, i vinkel, til jeg lå og hveste i sofaen.
Du trenger ikke lese, men jeg anbefaler det, enten du digger kongelige bryllup eller ikke.
Jeg legger det ut bare fordi denne lenken skal jeg spare på.


Veldig morsom rapport fra Prinsebryllupet.

Ikke så verst denne her heller: Kirketjener slår hjul.  

Ellers regner jeg med at brudeparet nå ligger og velter seg i tykke gåsedunsduner og at frokostbord på hjul snart er i anmarsj. Jeg håper de får ferskpresset juice, nyoppskårete melonbiter, melk og bacon. Har man vært på fest er det perfekt mat.

 Jeg håper bryllupsreisen ikke blir til et bortgjemt-tåke-og-regn-slott i Skottland og at britiske  og andre aviser ikke finner dem med en gang. 


"Ekspertene" strides om vår egen Dronnings fargevalg av bryllupsantrekk.
 Jeg synes hun var flott, jeg!

5 kommentarer:

  1. Jeg leste den Nordlys-artikkelen i går, og lo så jeg nesten gråt. Herlig med sånne striper :)
    Han kirketjeneren så særdeles glad og fornøyd ut, ja :)

    SvarSlett
  2. Striper? Iphonen retter opp litt flere ord enn jeg får med meg... Skulle stå "artikler" der...

    SvarSlett
  3. Hihi, for en glad og fornøyd kirketjener! Herlig spontan glede!

    Her finner du forresten flere skriblerier fra Danny Pellicer: http://mannen.origo.no/

    Og her er han på Twitter: http://twitter.com/#!/djpel

    SvarSlett
  4. Ha ha, han kirketjeneren var herlig!

    SvarSlett
  5. Å, bra med litt rapport! Som du skjønner gikk jeg glipp av hele moroa på fredag. Måtte "kjøre showet" selv! Tusen tusen takk for god og hyggelig hilsen innen hos meg, kjære deg!

    SvarSlett