tirsdag 12. april 2011

Bydag

Jeg er så heldig at jeg har vært på kurs. Det gjorde seg så utrolig godt med påfyll og inspirasjon av knallgode foredragsholdere. Vi fikk nydelig mat og ble degget med. Det er mental spa for mor.

Dagen startet med en svært så hyggelig og vennskapelig skyss til hovedstaden.
Der fikk jeg en god morgenkaffe på et herlig kaffested som heter Kroghs kaffebar og ligger i gamle Operapassasjen. Et sted med interiør som jeg tror jeg må se og studere nærmere en annen gang. 
Og veldig god kaffe.

Etter kurset ble det litt tusling i det vakre sommerværet vi plutselig fikk i april.

Litt påskestæsj ble innkjøpt hos Åhlens.

Også ble det påfyll i min egen lille majestetshumoriade. 

  
Fra før er vi på klut 2 med MM&H

Men her kommer en ny klut i serien fra Designtorget... nemlig...

Er de ikke bare utrolig søte?

Til jul fikk min kjære teposer med Jesus og de tre vise menn og jomfru Maria på. Nå har det kommet en serie som man egentlig burde spare til 17. mai. Rojalistisk som jeg er.

Det er jo bare nydelig.

Bydagen ble avsluttet på Cafe Cathedral med nok en kaffe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar