onsdag 15. februar 2012

Dagens tv-tips


Etter en uke med sykdom og hverdagsslit, er alle nå på plass igjen på jobb og i skolen. Men litt skal jeg holde meg i sofaen fortsatt. I dag for å se tv.  En anbefaling jeg sender til deg også.
I dag går "Langt hjemmefra" på TV2. Dette handler om nordmenn - langt hjemmefra - og det tas utgangspunkt i Sjømannskirken og det samfunnet den bygger rundt seg, hvilken støtte de er for nordmenn langt hjemmefra.

I dag handler det blant annet om familien Johnsen fra Bodø, som er i New York for kreftbehandling av datteren sin Maja.

Den som har vært med meg en stund, har lest om Maja før. Bloggen hennes finner du her.


I dag er de tilbake i Tromsø for å operere bort og behandle en ny svulst... men det skal gå bra det også.


Så da sees vi foran tv-en i dag kl 21.40.

1 kommentar:

  1. Ikke tenk på noe annet bare kontakt Dr.Osagie og kjøp noen av hans urte medisiner, og depresjonen din vil absolutt gå bort. Dette var min sinnstilstand da legen min fortalte meg at jeg ikke vil kunne konkludere på grunn av Fibroid sykdom, og når jeg bestemmer meg for å komme ut til presten, og presten fortalte meg hva jeg skal gjøre for å få medisinen. Til slutt mottar jeg alle urtemedisiner som helbreder min Fibroid og ga meg sjansen til å bli en stolt mor. Dr.Osagie er en stor spiritualist på grunn av ham i dag er jeg en mor til to. Han gjorde det for meg og flere andre kvinner rundt om i verden, fordi det er hvordan jeg kom til ham gjennom sine egne vitnesbyrd. Jeg gir deg min nå kan du kontakte Dr.Osagie på (DROSAGIE99@gmail.com) eller Via whatsapp eller telefon, (+2349070977669). Hvis du lider av følgende gynekologisk sykdom ::
    1. Fibroid, Hysterektomi, Astma, All STD, sinusinfeksjon, uforklarlig abort, fibromyalgi.
    2. Høyt blodtrykk (urter for å redusere BP innen 7 dager)
    3. Infeksjon, vanlig kroppssmerter (gjærinfeksjon), urinveisinfeksjon. Skjoldbruskinfeksjon, Hudinfeksjon Herbal krem
    4. Blokkering fra egglederrøret, Urter til ubundet livmor, Hepatitt
    5. Cyst fra eggstokkene, PCOS
    6. Ubehagelig lukt fra jomfru, jomfru kløe
    7. Uregelmessig menstruasjon,
    smertefull periodeBare kontakt den spiritualistiske Dr.Osagie på (DROSAGIE99@gmail.com) eller (+2349070977669) for å få hans urtemedisin til å kurere din sykdom og sette deg på en morsom side av livet.
    takk det har vært en glede å dele.

    SvarSlett