fredag 16. november 2012

En veldig hyggelig utmerkelse



For lenge siden, fikk jeg av Kaostroll en utmerkelse. I love your blog.
Det var koselig tusen takk.

Litt unntakstilstand her, så beklager så mye forsinkelsen. Men jeg ble veldig glad. For at noen leser meg, setter pris på meg og synes det er bra at jeg synser.

Jeg er jo en ganske sammenrasket blogg. Formiddags-tv og synsing og mine servietter og sko. Og mitt barn og bare min man burde noen ganger fått mye mer... jeg sier ikke mer.

Bloggen startet jeg fordi jeg syntes jeg hadde noe å si. Etter at jeg kom inn i bloggverdenen har jeg innsett at mange andre har mye mer å si, samt at mange andre blir mer lest og hørt - helt utrolig *ler rått*

Neida... men det er mye jeg fortsatt har på hjertet, så bloggen kommer fortsatt til å komme med nye drypp om dette og hint. Balansegangen er graden av ærlighet noen ganger... av og til følerjeg at anstrengelsen ligger i å være høflig nok... ikke å finne på noe å mene noe om.

Det er mange blogger I lover. Mange har fått denne utmerkelsen allerede. Og med fare for å gi til noen som allerede har fått, velger jeg følgende blogger:

Fru Storlien. Søm har jeg virkelig ikke greie på, men respekten øker. Tradisjoner og samfunnsbetraktninger jeg alltid ser frem til å lese.

Fru Perez har alltid noe som fenger meg. Ta en titt, så skjønner du hva jeg mener.

Kariannes Klinkekule får meg til å fnise og tenke og nikke iherdig.

Underveis presenterer noe som får meg til å undre, tenke, svare gjennomtenkt og står for det hun mener og er ærlig på at ikke alt er rosenrødt.

Livets underfundigheter av Dragemamma gir herlige innblikk av livet som skole- og småbarnsmamma.

Det er mange flere blogger jeg leser, noen store, noen små - noen med mange treff, andre med ikke så mange. Hver og en har sitt særpreg og ingen kan dunkes rett ned i en og samma kategori, om man skal kalle det for det.

Hvis dere tar imot awarden skal dere:

1. Takke og linke til bloggeren man har fått awarden fra.
2.Gi utmerkelsen videre til fem blogger og gjøre dem oppmerksom på det.
3.Kopiere post it lappen og sette den på bloggen.

Anbefalingen skal sendes til kanskje en ny blogg eller en blogg som ikke har så mange følgere ennå.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar