fredag 27. mars 2015

Working girl - with curves

... eller altså, det er noe annet. Men jeg er altså i jobb igjen. En liten jobb som passer hverdagen vår nå. Med en særdeles brokete fortid, klarte jeg likevel å finne noe jeg aldri har forsøkt meg på før, og selv om det er helt ferskt, virker det som et godt valg.
Jeg selger klær. Selger klær for tøffe damer med runde former. Siden jeg er i kundegruppen selv, så hevder jeg å ha en egen kompetanse for det. Det koster noen ganger mer enn penger å stå i et prøverom og kle på seg noe man aldri har turt å kle på seg før. For det er nemlig sånn at man kan ha midje, selv om man er stor, å gå ut og inn på de rette stedene.
Jeg vet hvor skoen trykker (eller klærne strammer, om du vil) og jeg digger at det er et godt utvalg man kan boltre seg i.

Jeg får ikke til å stæle bilder fra der jeg Zizzi.no... men kan jo lede oppmerksomheten mot en inmari kul blogg: Girl with curves - henne klarte jeg å stæle bilde fra. Hun er så utrolig velkledd alltid - og utfordrer konvensjonene om "hvordan man kan kle seg" når man er stor. 



1 kommentar: