fredag 12. desember 2014

Juleglitrende tanngard

Hvem vil ikke skinne litt ekstra til jul? I hvert fall jeg. Og hvem vil ikke pusse av seg hele årets tekopper, kaffekopper og en smugrøyk - sånt som lett setter seg på tennene.

Jeg tror ikke på reklame. Nei, jeg gjør ikke det. Jeg kan av og til håpe at reklamen ikke lyver, men blir sjelden skuffet over at det ikke funker likevel.

Det gikk en reklame for en tid siden (kanskje den går enda) om en dame med verdens hviteste smil. Og da jeg skulle kjøpe ny tannkrem, så, jada, jeg tenkte nå mitt og at jeg trengte tannkrem og hvorfor ikke.

Skinnende hvitt smil? Det ser vel heller ut som om jeg har spist e-stoffvarianten av Månetoppblåbær... Blue light technology? Hm... Umiddelbart hvitere tenner? Ikke helt.
Men tannsåpe er det nå likevel... blått eller hvitt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar