mandag 11. februar 2013

Kroppskunst mot barnekreft vol ll



Det nærmer seg. Fredag skal jeg stille kroppen min til disposisjon for å bidra til den stoire dugnaden; Kroppskunst mot barnekreft.

Spørsmålet nå er; hvor?
Hvor skal jeg få tatovert en blå øyenstikker eller et ugle-hjerte?

Ankelen, sa min lite engasjerte mann. Er ikke det litt kjedelig? Og jeg ser den jo ikke selv. Det er dessuten der jeg pleier å slå meg løs med henna og lime-på-tattiser om sommeren.

Jeg tenker underarmen, men på over- eller undersiden?

Overarmen har en tendens (har jeg registrert) til å skifte fasong og størrelse og sprett i huden.

Hva med oppå skulderen? Blir det hud-sig der også?

Hvor er det vondt og hvor holder det seg fint lenge?




2 kommentarer:

  1. Armen, synes jeg! Så kult, gleder meg til å se!? ;-)
    Etter at jeg så innlegget ditt så bestilte mannen time den 15. Han skal ha navn og fødselsdato på de to jentene våre, på bicepsen. Blir det underarmen.. eller ov.. Det blir ihvertfall spennende!
    Uglehjerte eller blå øyenstikker.. Du har et par valg å ta frem til torsdag skjønner jeg. Lykke til ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. De ulike studioene har ulike motiver, designet for nettopp denne dagen. Det var mye fint å velge mellom. Motivet jeg velger, avhenger av størrelsen. Man må nemlig se at det er ugler for at det skal være ekstra fint.

      Jeg vil også ha navnet til lilledude, men får se nå¨, hvor vondt det er for pysa...

      Slett