fredag 18. februar 2011

Omega 3 på alle fat...

Jeg spiser stabburmakrell hver morgen.
Jeg har forsøkt andre makreller i tomat, det er ikke bra greier.
Men det er noe jeg ikke forstår.
Hvordan går det an i 2011 å lage en boks som ikke lar seg åpne uten å sprute olje utover alle andre steder også? Dette spørsmålet ble stilt til en eller annen informasjonssjef eller noe i Stabburet for noen år siden. Og jeg husker hvor inderlig forbanna jeg ble. Det er jo ikke det at man ikke får åpent dritten, det er å få åpnet den uten å måtte omtrent brenne tøyet sitt etterpå. (og nei, de små porsjonsboksene er jo bare mos, det er vemmelig, det må være fiskebiter i)

Nuvel - jeg fortsetter med Stabburmakrell - og håper at verden en gang går fremover med makrellboksene også!
(hvorfor må man ta lokket helt av, det er fordi man sjelden spiser en hel boks om gangen så man vil gjerne få av metallokket så man kan sette på et plastlokk for å ikke grise utover hele innsiden av kjøleskapet ogå.)


(Ja, det er Greengate)

1 kommentar:

  1. Ah, de boksene spruter, ja! Og jeg avskyr makrell-i-tomat, men ungene vil gjerne ha det, og da smører jeg jo skiver med det, for det er sunt! Men liker ikke det klinet!

    SvarSlett