onsdag 5. februar 2014

Hjemmekontor


Nå er jeg ikke i jobb for tiden, siden helsa ikke tillater sådant. Men som leder av Norges største lotteforening, så har jeg endel administrative ting som skal gjøres. Blant annet skal en årsberetning skrives og gjøres klar til årsmøte, sammen med arbeidsplaner og arbeidsmål. 

Vanligvis er jeg ikke akkurat for tidlig ute, men nå er jeg ekstra sent ute. Igjen, helsa... og manglende evne til å "ta meg sammen" - noe som i og for seg er to sider av samme sak. 


Som regel har jeg "kontor" i stuen, med tv på og ting tusler avgårde i sitt eget tempo. Nå har jeg imidlertid kniven på strupen og har dermed plassert meg selv på kjøkkenet. Radio på, ja, men likevel langt mer effektiv enn med tv. Kaffe rett i nærheten og nesten ingen distraksjoner. Nå skal jeg bare slutte med blogg-aktiviteter...

Og bli klar til utviklingssamtale for lilleduden litt senere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar