mandag 12. august 2013

Kanskje du kan hjelpe. Noen?

Jeg fant denne statusen på Facebook og delte den:


Hei!

De to siste dagene har jeg kjørt fra Hurdal til Oslo og Hurdal til Setskog for å levere og hente ting. Jeg vil takke såå mye for det dere gir!

Har levert klær til en rekke familier, og det føles godt å kunne gi
Tusen takk til alle som donerer

Vi mangler fortsatt ting. Har du dette?

Ting til skolestart; pennaler, sekker o.l
Jentetøy str 92, 98, 104, 110, 116, 122
Utejakker, dresser, bukser, gensere, luer, votter, strømpebukser

Samt at vi mangler mat og hygieneartikler.

Guttetøy str 92/98 (Kontakt kontaktperson Silje - se status lenger ned)

Ha en fin kveld


Den er skrevet på siden til noe som heter Sammen for Oslo og Akershus. Jeg aner ingenting om dem, men umiddelbart, høres dette veldig ok ut. Du kan jo sjekke ut selv. Eller opplyse meg og andre som ikke vet så mye om dem...

Og kanskje har du noe å bidra med?




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar