søndag 20. mai 2012

Fin søndag

Mor pakket sekk med kakao og brødskiver, tok med sønnen og en venn og la til skogs. Dette er ikke veldig stor tur, men innholdsrik og veldig hyggelig.
Vi trasket et par kilometer opp til en gapahuk, og installerte basen. Mor strakk seg, tok en søndags-sigg, pratet med tilfeldig rastende og koste seg i solen. De to kalvene spratt rundt i skogen som små kalver skal gjøre. I skogen, mellom, trærne, lekte gjemsel og tampen brenner, kastet pinner og stein i bekk.
Og alle var enig om at det hadde vært en fin tur.


Sender herved et lite hint til Forsvaret om en litt freshere accentfarge.


Der klatres og løpes. Akkurat som det skal være.


Kaffe og saft og kakao skal det være.

4 kommentarer:

  1. Det har vært flott utevær i dag:)

    SvarSlett
  2. Herlige bilder og herlig vær!
    Og jeg må bare spørre her også: Har du oppskrift på rabarbrasyltetøy? Du er jo ekspert har jeg lest :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er ingen ekspert; jeg sier om meg selv at jeg er ekspert. Et utpekt område jeg vil være god på *ler*
      Minner meg om at det er sesong og på tide å sylte igjen...
      Denne bruker jeg: http://snakk.klikk.no/Oppskrift/Jordbær-+og+rabarbramarmelade/10174077
      Veldig enkelt. Lykke til :-)

      Slett
    2. Takk takk! Lov med litt sjølskryt, bare sunt det :)

      Slett