tirsdag 15. mars 2011

Nyhet fra Telenor... og en gammel dame.

Akkurat i det man tenker at alder er et tall; jeg er jo tross alt småbarnsmor og må holde hjul og kok igang og jeg er blitt familiens administrerende direktør med ansvar for å få i oss sunne grønnsaker hver dag, tørre votter, små støvler som må bli store til i morgen og alt det der som hører med. Hva er vel alder da? Et tall. 40 er de nye 30 (skulle til å skrive tredve, men det hadde vel bare understreket det dårlige poenget mitt). Så hva er det mine etterhvert "må snakke om synsendringer hos optiker"-øyne ser? Jo, en artikkel fra Telenor. Og en oppfordring:
Få deg hjemmetelefon i dag.

Fordelene med hjemmetelefon er faktisk mange. Blant annet kan jeg lese at de yngste i familien kan ringe dersom de ikke har mobil. (har ikke mobil?! WTF)

Man får ett felles kontaktpunkt for familien - kun ett telefonnummer å huske.
Du verden...

Du kan nå ta den lange gode samtalen i fred og ro og uten å bli varm på ørene og at med hjemmetelefon får du suveren lydkvalitet, helt uten avbrudd.

Nyvinning, innovasjon og definitivt en må-ha fra Telenor.
Vi har riktignok avviklet telefonsvareren hjemme hos oss (den boksen ved siden av telefonen som blinket eller ikke blinket når man kom hjem, du vet), men nå følte jeg meg virkelig som et par generasjoner siden.


(jeg kan også berette at gåggel ikke kan oppdrive noe skikkelig bilde AV en telefon. Søkeord telefon bilde foto gir bare en masse sider om hvordan ta bilder med telefonen. Selvsagt. Gammeldags telefon er derimot et forholdsvis velfungerende søkeord)

5 kommentarer:

  1. Merker jo at man går mer og mer over til mobilbruk. De to eldste har mobil, men bruker dem sjelden, og de glemmer å lade dem, så vi tyr mye til fasttelefonen.

    SvarSlett
  2. Ser hele poenget emd både mobil og fasttelefon, og vi har tenkt å beholde hustelefonen.
    Men jeg føler meg gammel når det introduseres som en nyhet...

    SvarSlett
  3. Her har vi hustelefon og brukar den når me ringer til familie og enkelte venner som og har hustelefon.

    SvarSlett
  4. Så artig du skriver! her må jeg bare henge meg på deg :).

    Vi har forresten også hustelefon :)

    Klem.

    SvarSlett
  5. Hehe, har hatt hustelefon hele tiden jeg - men som du skriver - litt rart at det lanseres som en nyhet - da kan man jaggu føle seg gammel;)) Klemmer fra tante Marianne:))

    SvarSlett