mandag 28. mars 2011

En award igjen!


Jeg er på god vei til å bli bortskjemt - svært så bortskjemt. Takk, tusen takk, Klinkekule-Karianne! For nok en award. Det er så hyggelig å se seg rundt i Blogglandia og gjøre nye bekjentskaper. Det er også svært hyggelig å bli sett.

Nå er det slik at jeg har nettopp svart på akkurat de samme spørsmålene som følger med denne awarden. Jeg tillater meg derfor å endre akkurat den biten.
Jeg velger å fortelle 1 ting jeg skal gjøre, oppleve, vil prege hver måned, de neste fem månedene, starter med denne:

Mars: bursdagsfering for bror, kjæreste, svigerinne
April: Påskeferie. FRI. Treffe familie og venner.
Mai: London
Juni: Sol og varme
Juli: Også ferie, men ikke garantert sol og varme
August: *feller en rørt tåre ved tanken* da har vi skolegutt


Alle som lese bloggen min er fab'e. Awarden er til deg. Tar du den?

 





 

5 kommentarer:

  1. He he, jeg takker nei til award akkurat nå;) Grattis med award - du fikk en av meg for noen dager siden også;)

    SvarSlett
  2. Det hagler på med awarder - jeg er stolt og kry og ydmyk på en gang.
    Takk for award, jeg snappet den opp, Pia, men den har blitt glemt igjen. Skal finne den igjen i alt rotet mitt... å nei, dette er på nett, finne den igjen i mine sirlig sorterte hyller og skuffer.

    SvarSlett
  3. Har den liggende, kommer i uka!

    SvarSlett
  4. Fikk syltetøy i posten i dag. Eldstesønn har akkurat smakt på det. "Det var digg!". Altså godkjent. Tusen takk!

    SvarSlett
  5. Godt det kom frem i sin helhet.
    Det er stor stas her i huset også - noe helt annet enn banos...

    SvarSlett