søndag 20. mars 2011

Jeg har fått en award - til!

Jeg har fått en "I LOVE YOU"-award av Guro, med bloggen Guro og Alma - på fire hjul i svingene.  I love you too! Og tusen, tusen takk! 

Så da har jeg fått noen spørsmål jeg skal svare på: 


1. Hvorfor startet du å blogge?
Jeg synes jeg har noe på hjertet. Har lest noen blogger og tenkt at dette vil jeg også. Jeg er et skrivende menneske- når jeg har et sted å dele. Har tidligere hatt en "spalte" i et magasin. Det var mange år siden. Blogg er flott for meg. man er jo litt eksibisjonist og vil gjerne høste oppmerksomhet og ros og sakte og intens applaus.

2. Hvilke blogger følger du?
Sjekk bloggrollen min. Der er det mange og jeg hover inn stadig fler etterhvert som jeg oppdager dem via andre faste. Så lenge det er en blogg jeg faktisk leser, så blir den på listen. 

3. Favorittmakeupmerke?
Du verden...jeg bruker omtrent ikke sminke. Glad i ting fra Body Shop, samt Boots' 7.

4. Favorittklesmerke?
For tiden; My Cinnamon girl

5. Ditt må-ha-makeup produkt?
Eyeliner og llitt farge over.
 
6. Favorittfarge?
Kan liksom ikke helt bestemme meg... men sier rødt.

7. Parfyme?
Ralph og DKNY

8. Favorittfilm?
Love Actually

9.Hvilket land vil du besøke og hvorfor?
Kreta er nå engang hjemme da.


Folks ignoranse med tanke på beredskap i samfunnet. Og et lottene skal ha landsmøte i juni og i den sammenheng, vedtekstendringer, andre endringer, en ny tid...


Sende utfordringen videre til ti blogger ja... 












Edit mandag: glemte å stille det siste spørsmålet til meg selv. Men det er nå tatt hånd om.
10. Still det siste spørsmålet til deg selv.
Hva engasjerer deg mest for tiden?

2 kommentarer:

  1. Grattis med award! Love actually er en av mine yndlingsfilmer - blir liksom aldri lei den!

    SvarSlett
  2. Takk, takk! Love Actually er herlig klisjefull underholdning. Og Colin er jo god, da. ☺

    SvarSlett