fredag 19. august 2011

Shopping i Nidaros

Skikkelig bra billedkvalitet. Not. Sorry.
Men det er veldig fint altså.

Tidlig i sommer, besøkte jeg Trondheim. på tross av en hektisk helg med lottenes landsmøte, så ble det nå litt shopping da. Har litt lett for det.På Mercursenteret fant jeg en herlig butikk. Der har flere kunstnere som lager vidunderlige ting, slått seg sammen i et butikkollektiv. Der kan man kjøpe de morsomste, peneste, kreative ting. Det dårlige bildet som ligger ved, er resultatet av min handletur, et glasshjerte med bilde i, og påskriften "happy". Dessverre har jeg mistet oversikten over hvem som har laget det, jeg hadde en eske, men den er dessverre borte. Jeg ville gjerne ha kreditert henne. Men om noen vet, så opplys meg gjerne. Og er du i Trondheim, legg turen innom Mercursenteret, rett nedenfor Nidarosdomen, øverst på Nordre. (stemmer ikke det, tro...?)


-

Pryd Pop-Up

Pryd er et kreativt butikkollektiv på Bakklandet i Trondheim, som nå har fått en søsterbutikk på Mercur - Pryd Pop-Up. Butikken er full av unike produkter håndlaget av damene selv. Her kan du for eksempel finne spennende saker som tastatursmykker, funky sovemasker, lommebøker av melkekartonger og miniatyr LP-plater til ørene. Butikken er forøvrig innredet med interiør fra Fretex Unika, og møblene kan du legge inn bud på også om noe skulle falle i smak.
Ingrid Riddervold 47 30 41 27
i.riddervold@gmail.com prydbutikken.blogg.no/

2 kommentarer:

  1. Der skulle jeg gjerne ha vært - har vært innom bloggen, og de har masse kult! Har handla fra Ingrid Riddervold, hun laget bl.a. de kule bordkorta vi hadde i veslas navnefest.

    SvarSlett
  2. Trondheim er ein fin by, men lenge sidan eg har vore der.
    Takk for tips!

    SvarSlett