onsdag 31. august 2011

Etterlysning - oppskrift på oreomuffins

Forleden vandret jeg rundt å Blogglandia. Jeg hadde litt tid, så jeg gikk gjenniom bloggrollene til de bloggene jeg var innom. I blant der, fant jeg en blogg med oppskrifter på oreomuffins. Den så bare så utrolig deilig ut.
Hvem sin blogg? Hvilken oppskrift?
Kan noen huske å ha sett den? sende meg en link?

Ja, jeg har googlet og funnet - men ikke akkurat denne. Det skulle legges en halv kjeks i bunnen på muffinsformen og bildet av kaka var en delt muffins.

Hjelp?
Jeg har bursdag snart og skal bake akkurat slike jeg så oppskrift på.


Fin oreomuffins. Men det var ikke akkurat sånn jeg så.

4 kommentarer:

  1. Her er'n! Men da må jeg få smake assa!?http://www.passionforbaking.com/blog/2011/06/28/super-delicious-oreo-cupcakes/

    SvarSlett
  2. Å, kjenner til det der..man kommer over noe smart og så har man ikke tid der og da og etterpå finner man ikke tilbake.
    Lykke til med bakinga!

    SvarSlett
  3. Takk Alison :-) det var ikke den, har henne selv på bloggrollen, det var i en annen blogg - men den kan helt klart brukes. Og du får da alltid smake!

    SvarSlett
  4. Aner ikke! Men kjent problemstilling. Burde være flinkere med å bruke bokmerkefunksjonen. Venter i spenning på om du finner oppskrifta!

    SvarSlett