onsdag 10. august 2011

Brothers and sisters

Jeg ser mye på TV. Ja, jeg gjør det. Skulle til å skrive "for mye på tv" - men jeg kan bare si det rett ut: jeg ser altfor mye på tv. Periodevis bruker jeg tv-tiden på å tråkke på step-maskinen min, men jeg skal ikke juge på meg for mye av det heller. Som regel sitter jeg med rompa godt nedi sofaen med fjernkontroll og laptop (Facebook) innen rekkevidde.

Jeg har mine yndlingsserier, og det er klart det er mye amerikanske greier, feeeeeelgood-serier.
En av dem er Brothers and sisters. Og nå er ny sesong i gang (i  hvert fall har ikke jeg sett disse episodene før) - hver dag, på formiddagen! Makan til sendetidspunkt. Men hvilken ustyrtelig glede for meg som har GET og hver dag kan oppdateres om livene til disse liksom-menneskene.

Klokken 13.10 på Bliss (rosakanalen til TV2 som om FEM ikke var nok) går nå sesong 5.
Love it.

5 kommentarer:

  1. He, he. Jeg ser ikke så mye på TV, men denne har jeg dog sett noen episoder av. Mest av alt fordi Rob Lowe fremdeles er like kjekk;-)

    SvarSlett
  2. Åh så heldig du er som har sesongen usett..
    Det var favoritt serien min =}

    SvarSlett
  3. Jeg har sett endel på denne serien - denne også! Og Greys - Og Frustrerte fruer og CSI Miami og all annen krim og ++++ ja jeg innrømmer det gjerne - jeg ser også MYE på tv! Og jeg har ikke dårlig samvittighet en gang - det er på kvelden etter jeg har gjort alt annet og til og med trent! kos deg med serien din!:) <3

    SvarSlett
  4. Jeg har ramla litt av serielasset, jeg. Men nå savner jeg det litt. Håper det dukker opp noe nytt og bra til høsten. :o)

    SvarSlett
  5. Det er en fin serie, jeg har sett det som er vist så langt. Ikke er den så intens heller, så det går fint an å smågjøre noe annet ved siden av, og da er det jo egentlig bare tv-en som står på i bakgrunnen...

    SvarSlett