tirsdag 10. august 2010

En veldig trivelig ettermiddag og kveld

Mammaer og koner trenger også litt alenetid. Jeg elsker å noen ganger ha en ettermiddag for meg selv. Denne gangen var kombinasjonen alene for meg selv til å ta på alle tingene på designtorget, se på folk, tusle - og et møte til en koselig prat, avsluttet med et kinobesøk sammen med en venninne.

Tenk at det finnes en butikk for undertøy og badetøy med en slik utstillingsdukke i vinduet! Her kan også jeg gå inn og be om en bikini. Ok, jeg er fortsatt ikke dukke og det er salg, men hos Next to nothing i Vika får man hjelp. Flinke damer som dytter og drar og kjenner etter. Takk for en flott bikini jeg kan bruke på de resterende feriedagene!


Hos Springbook i House of Oslo har de muffins med squash og ridderost!

Hvem blir ikke godtesugen etter et besøk hos Illums bollighus? Og etterpå er det deilig å sitte med verdens største caramellatte hos Waynes coffee og bla i katalogen - heretter kalt ønskelisten...

Senere møtte jeg min venninne, men ingen grunn til å flytte seg når kaffen er god. Bortsett fra kanskje denne karen.

På Waynes bør de kanskje være litt kjappere med rydding av bord. Dette er ikke en søt spurv som tigger en smule. Dette er et beist som er ikke hyggelig å få i tallerkenen.

En venninnekveld som avsluttes med kino for å beundre Carrie og jentene... en skikkelig feelgood-film som vi koste oss med. Jeg er ikke så opptatt av kritikken filmen har fått, dette er en film man må ta for det den er. Og det er vakre mennesker med kjappe klesskift og god musikk. Herlig!

Takk for en flott ettermiddag og kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar