onsdag 3. november 2010

Planlegging av ny gang ble til en ønskeliste fra Hviit.no

Sånn kan det gå.... Da vi hadde lite barn som nesten gikk selv i den tykke, tykke vinterdressen sin, og vi ikke hadde behov for barnevogn stående inne i gangen lenger, gikk vi veldig fra å være babyforeldre til småbarnsforeldre. Vi remodellerte en IKEA Lack-hylle og fikk kurvplass til votter og småtter og sitteplass for små som kan sitte og få støvlene trukket av. Mange av dere har vært der...
Jeg oppgate løsningen for noen dager siden hos Signe med smalt konsollbord og STORE kurver. Ettersom barnet vokser så vokser vottene og lune også - i hvert fall når vi snakker mengder. De kurvene som gikk inn i Lack-hyllene er for små. Det er trangt og vi må liksom tømme alt før vi finner det vi skal ha. Et helt annet sted ofte...

Men nå er planene for omgjøring klar. Hos Hviit.no fant jeg det jeg trenger. Og samtidig er juleønskelisten klar. Bortsett fra at nå, når det står så klart for meg, så venter jeg neppe til jul...

Ok, sånn som dette må det bli:
Large kurver
Lackhylle ut.
Konsollbordet, hyllen eller noe annet som vi kan legge fra oss designersolbrillene våre på, må vi ha. Ikke funnet det rette enda, men det kommer.
Under dette enda uidentifiserte objektet, må vi ha tre kurver. en til mor og en til far og en til lilleduden. Og de jeg har sett meg ut nå er Large-kurver. Perfekte til luer og skjerf og votter og inmari lekre.
 Black Bella og Krakk M

Om vi fjerner det vi faktisk noen ganger sitter på - når de ikke ligger masse greier der så vi ikke kan sitte på det likevel - så må vi ha noe annet. Og vips så fant jeg Krakk M og stolen Black Bella.
Vet ikke hvilken enda.

Stem vase
Og siden noe  må være bare vakkert og tøft og stilig og nører oppunder havesyken - og likevel nyttig, så ønsker jeg meg vasen Stem. Har en forkjærlighet for lys som ser ut som tre og denne vasen vil passe perfekt.

Santa baby....

4 kommentarer:

  1. Ujuj, dette må bare bli lekkert!

    :)

    SvarSlett
  2. Supert. Jeg har denne kurven som skittentøyskurv på alle soverommene og badet. Og til tøffler og sokker på hytta. Vedlig fin!

    SvarSlett
  3. Kult, gleder meg til å se den ferdige gangen. ☺

    SvarSlett
  4. fine ting, og inspirerende. Hadde ikke vært inne på hviit før, men der var det mye fint:-)

    Takk for tips!

    Mammadamen:-)

    SvarSlett