søndag 3. oktober 2010

Kloramfenikol, kaffe og Knerten

Denne høsten er sønnens dansing på lørdag formiddag. Det blir andre termin med Funky Kidz og mitt barn har det av og til med å spinne rundt på gulvet til tilfeldig valgt musikk og hyle "jeg eeelsker å danse" - også vrikker han på rompa og lar det stå til. 


Så når mor våkner med gjenplastrete øyne og faktisk må en tur på legevakten, ikke får trent og barnet skal på dans, ja da trasker mor 6500 skritt til Lillestrøm. Da får far kjørt poden på dansing mens mor får en passende dose kloramfenikol og kjeft fordi jeg har linser på.



Trøster meg med en kaffe før jeg etter ukens donasjon til Boots møter mann og barn og gode venner til en lunsj før vi inntar Lillestrøm kino og Knerten.

Lurte litt på å lage en egen bloggpost om Knerten, men hva kan man si utover;  Se den! 
Snartfemår og hans foreldre storkoste seg i hvert fall og vi gleder oss til treern.

6 kommentarer:

  1. He he, funky kidz - synes jeg ser dem;)
    Håper øynene dine friskner til, og at du får en flott søndag!

    SvarSlett
  2. Funky Kidz er toppers for smågutter når de ikke er store nok til Hipphåppboyz eller hva det heter alt... eller man vil ha dem på ballettskolekjøret.
    Vi har http://www.funkykidz.se/ på treningssenteret hos oss og vi er kjempefornøyd.

    SvarSlett
  3. Æsj, gjenplatrede øyne er pyton! Håper det går raskt over nå som du har fått passende motgift!

    Gleder oss til Knerten her i huset også. En av oss tar de to eldste med til uka, tenker jeg. Var jeg som var på kino med dem sist, så det aner meg at jeg må være hjemme med yngstesnuppa mens far i huset tar de to store med på kino. Ja ja, jeg får se den på DVD i så fall.

    SvarSlett
  4. God bedring! Virksomme øyne er kjekt å ha.

    SvarSlett
  5. Det gleder et danserhjerte å høre at sønnen din danser! :) Det er så lite gutter som faller for den type aktivitet, så det varmer meg jammen langt inn i hjerterota ;)

    Håper øynene føler seg bedre!

    God søndagskveld

    klem

    SvarSlett
  6. Det er dårlig utvalg for de minste gutta også. Jeg ville han skulle gå på sånn "alldans" jeg gikk på da jeg var liten, med samba og rhumba og tyventyevn... men dette funker. Han koser seg så får vi se om han blir danser eller svømmer.

    Øynene virker bedre nå - takk :-)

    SvarSlett