torsdag 21. oktober 2010

Julekulelenke og nydeligmusikklenke - og en rosa tegneserie

For et par dager siden skrev jeg om Julekuleboken. I går kom den. Og nei, jeg skal nok ikke begynne å strikke nå heller, men for en deilig bok. Det er skjønne illustrasjoner, gode fotografier og litt om julen og vakker pynt. Kan anbefales som en "coffee table book".
Den boken gjør meg glad. Og får meg til å fremstå som pretensiøs - kanskje jeg kan få kjøpt et halvferdig strikketøy et sted og ha sånn tilfeldig henslengt ved siden av?

Så har jeg flere ganger i det siste forsøkt å legge ut musikk fra youtube. Det funker dårlig, så da lenker jeg direkte til en av mine virkelig favorittlåter. Ja, jeg ble selvsagt oppmerksom på låta - og artisten og låtskriveren - gjennom en av mine favorittserier... men det gjør hverken sangen eller fyren noen dårligere.
Right next to the right one - Tim Christensen - live.

2 kommentarer:

  1. Julekuleboken blir sikkert julas bestseller.
    Artig tegneserie...det er jo sånn det er mange ganger;)

    SvarSlett
  2. åh! Jeg ELSKER Nicolai og Julie! Nå fikk jeg lyst til å se den igjen. Men det har jeg jo ikke tid til, for jeg må lage 15 ting til julemarked på skolen til sønnen... Kanskje jeg får tid til jul?! :-D

    SvarSlett