mandag 22. oktober 2012

Polarn o Pyret - Halloweeeeeen



Igjen, en hyggelig henvendelse fra PoP; denne gangen handler det om Halloween.
En egen Halloween-kolleksjon, faktisk. Det er litt kult. Man kan mene hva man vil om denne amerikaniserte  tradisjonen, men jeg tenker at dette er her og vi kan like gjerne gjøre alt vi kan ut av det.
Jeg synes også at denne Halloween-kolleksjonen ikke akkurat er som en julegenser som ser litt rart ut å bruke utenom sesong. De klærne her, med spøkelser og det hele, kan brukes ellers også.


Dette er gensere for andre tider på året også.


Det blir en svart tøffegenser på min snart syv. Og en stripete pysj... ja, man må jo bare svinge seg når nettbutikken er så bra. Og buksen vi kjøpte sist har virkelig holdt det den lovet, fortsatt grønn, fortsatt passer, fortsatt tøff og kul og veldig i smak.
Ofte er guttetøy fortsatt pene og søte ganske langt oppi størrelsene. Det skal ikke bare passe, det skal være passende til alder også. Der synes jeg PoP leverer, jeg må si det.
Så får jeg bare håpe at kiden blir fornøyd. Bortskjemten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar