torsdag 20. mars 2014

Jeg hadde rukket. Hvis bare...

Jeg er ganske fryktløs når det gjelder å sette opp avtaler rygg mot rygg. Det er noen ganger stramt program, men det går ufortjent ofte veldig greit. Is i magen og racerbil (Skoda) løser det meste.


I dag så programmet ut som følger:
08-omtrent: Bakeriet for å kjøpe sjokoladecroissant til lilleduden. Noe vi pleier å gjøre når han skal gjennom noe kanskje ikke så gøyalt etterpå.
09 - avtale hos nevrolog. Dette skulle ta halvannen time.
11 - møte hos NAV
12 - trening

Da legetimen varte i over to timer, skjønte jeg at møtet hos NAV var noe jeg ble forsinket til. Guttungen skulle også leveres på skolen. Og det hadde gått greit, om ikke det var for at de var på tur, så jeg måtte også bruke tid for å finne dem et sted i skogen.

Jeg hadde gitt beskjed til NAV om at jeg var forsinket, og dagens veileder var da bare hyggelig og sa jeg kunne ringe når jeg kom. Hvilket jeg gjorde litt over halv tolv.
Fortsatt ikke noe problem å rekke pt-timen min, siden NAV bruker sånn cirka 10 minutter.
Ikke i dag da... 

Så jeg sendte melding til treneren min, og raste inn dørene et kvarter for sent. Han er bare søt og snill og utsatte timen min til i morgen.

Muligens var det litt for tett program.
Men jeg hadde rukket det hvis legetimen varte som den skulle.
Og hvis det ikke akkurat i dag var skogstur.
Og det ikke akkurat idag skulle snakkes litt mer og skrives vedtak på NAV enn vanlig.

Det går vanligvis greit. Og jeg HAR respekt for andres tid. 
Men jeg forstår at det ikke virker sånn akkurat i dag.
Men jeg hadde rukket det hvis bare...

Oppnedtreningsbag pakket klar. I morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar