fredag 28. mars 2014

Endelig fredag!

Det har vært en lang uke. Noen uker er ofte preget av migrene. Ikke sånn ligge flatt, men sånn murring hele tiden. Slitsomt. Når jeg i tillegg har avtler hver dag, må det tas noen avgjørelser.


Har kommet inn i en god rytme med trening og i tillegg litt sykling på egen hånd. Når jeg snakker om trening, jeg mener, når man betaler i svært dyre dommer for en personlig trener, ja, det er liksom ikke noe spørsmål om å møte opp. Sykle til skolen for levering av tredjeklassingen og så fortsette de få kilometerene til treningen, går greit nå. Brukte en tur på å venne baken til syklingen. Led av skikkelig au sykkelræv den første uken. Nå går det greit.


Har lagt inn noen kilometere til fots også. Det er da vår og har vært nydelig vær. 
Jeg har også hatt den store gleden av å treffe  gamle venner; kullinger fra Star Tours reiselederskole. 
Det er som om det var i går, men det er nok noen år siden, ja.
Å være "som før" er hyggelig. Det er lenge siden jeg var meg selv, og "akkurat som den gang".

Formen har vært slakk, altså. Timen hos massasjeterapeuten min måtte jeg avlyse.
Men trening har jeg møtt opp på. Selv om jeg ikke syklet hver dag.
I dag fant jeg imidlertid ut at jeg ville sykle en tur etter at duden var trygt levert på skolen. (utstyrt med varme sandwicher og kakao, bare fordi klassen skulle gå tur og jeg er så grei)


Det ble en lang tur, for meg er nesten 11 kilometer i et jafs ganske langt. Kun avbrutt av noen kneiker hvor jeg triller sykkeln og går ved siden av.

Og så møtte jeg en god venninne på Gardermoen i dag. Det er ikke langt for meg å kjøre dit for en god klem. Og en kaffekopp er alltid på sin plass. 
Det er godt det er fredag, trenger å lande litt nå.
I helgen blir det korpsmesterskap og bursdagsfeiring, så kjedelig blir det uansett ikke.

Ha en fin helg, skal du gjøre noe spesielt?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar