mandag 31. januar 2011

Hverdagen min blir så inderlig kronglete...

... når du ikke bruker blinklys.
Når du MÅ parkere foran døren til Rema. Hvorfor tror du at den plassen er til en bil? Hva tror du det store området rundt butikken er til? 
Hvorfor må du putte to ting i kurven din og så bruke køen til å hente de 23 neste? Ser du ikke at det står andre som har det minst like travelt som deg, og venter?
Jeg blir forbanna når du og fjorten andre står ved inngangen til parkeringsplassen ved treningssenteret og stange. 
Ok ok, det er fullt, jeg skal dra, men slipp meg UT!

Ja, vi skal liksom juge så veldig om hvor forbasket flott og fint og idyllisk vi har det. Det er bare det som gjelder på Facebook også, i følge fagblader og saken som Foreldre & barn - og ja, selvsagt Dagbladet som fanget det opp.
OK, her i huset er det hverdag. Jeg driter i fasadebygging og skulle ha kjøpt melk og batterier.
Jeg banner når jeg må vente ekstra fordi folk kjører og parkerer og generelt oppfører seg som idioter.

Men jeg har fått trent i dag da. *sukk* så er vi på det kjøret igjen...

5 kommentarer:

  1. Jeg er enig med deg, jeg. Nesten alltid, tror jeg;-) Litt skeptisk til det med trening, forresten. Selv om jeg har hørt at det skal være bra. Hilsen Bergljot, som aldri klarer å komme helt i gang med det der.

    SvarSlett
  2. Hehe! Enig, men trening? Er så dårleg på det...

    SvarSlett
  3. Så flink du er som har trent! :)
    Og eller: eg prøver så godt eg kan å fortelle om kvardag på min blogg også. Fasadebygging!? Kva er vitsen?

    SvarSlett
  4. Få det ut! ☺
    Rømte fra viftebråket i heimen et par dager og har gått glipp av et par innlegg under her, ser jeg. Fantastisk hodeplagg du hadde i Alta!

    SvarSlett
  5. Greit å rase litt fra seg :-)

    Her i Tromsø kan ikke folk bruke blinklys i rundkjøringer. Det provoserer meg voldsomt! Får nesten lyst til å legge meg på hjul, stoppe idiotene og skrike ut at "jeg vet da vel for svarte ikke hvor du skal NÅR DU IKKE BLINKER!"

    Ja ja, godt vi har bloggene våre da...

    SvarSlett