onsdag 29. september 2010

Når minusdager blir plussdager

Det er mørkt. Det er tidlig. Jeg er så inderlig søvnig...
Å.. der snublet jeg visst over en kleskurv som ikke var ryddet bort...
Blir dette en minusdag...? 

Det er 29. september. Og MINUS 2,1 grader.. aiai - minusdag.


 Men kaffe og avis... og levende lys, så blir det en plussmorgen i hvert fall.


Det er sjarmerende med høst også, og det går fint an å pynte ute for det.
(Ikke for det, pelargoniene mine knopper seg enda... eller kanskje ikke etter denne frostnatten...)
Plussdag. 


Høsten kan være veldig vakker. Plussdag med blå himmel og strålende sol.


Joda. Siste onsdag i september ble totalt sett en plussdag.
Jeg tror det blir en plussdag i morgen også.

2 kommentarer:

  1. Brrrr, kalde morgninger for tida. Synes det er like vanskelig hvert år å venne kroppen til kulde. O grader føles jo slettes ikke like kaldt ut midt i februar....I februar DRØMMER vi om 0 grader, he he.
    Ang. syprosjekt: Kjenner meg veldig igjen i det du kommenterer hos meg, at man blir så inspirert av andre dyktige. Jeg prøver meg litt, men har ingen ambisjoner om å bli superflink. Så lenge jeg kan lage noe som ser noenlunde ut og faktisk kan brukes, er jeg fornøyd. ☺

    SvarSlett
  2. Plussdager er digg! Håper du får en fin-fin plussdag i morgen også :-)

    SvarSlett