torsdag 1. januar 2015

Godt nytt år!

Det har vært et år... om... med oppturer og nedturer... men ikke det heller... som jeg sa til noen før jul;  jeg har ikke noe behov for å fremstå som glanset og perfekt... men det hadde jo vært hyggelig om man kan fortelle om noe annet enn sykdom og elendighet i et julebrev også, da tenker jeg at jeg ønsker meg et bedre år.

Noe kan man påvirke selv, andre ting ikke... men det er lov å drømme og håpe.

Vi har hatt en hyggelig jul og en tradisjonell og trivelig nyttårsfeiring med gode venner. Og med et lite dikt ønsker jeg 2015 velkommen, takker for det gamle - og ønsker alle et godt nytt år, ikke minst et godt bloggår.




Ring out the old, ring in the new,
Ring, happy bells, across the snow:
The year is going, let him go;
Ring out the false, ring in the true.

(Alfred Tennyson)


Hele diktet finner du her.



3 kommentarer:

  1. Ønsker dere et godt nyttår :)
    Klem
    Ellen S

    SvarSlett
  2. Et godt og bedre år ønskes dere :)

    SvarSlett
  3. Trenger du et presserende lån eller en finansiell tjeneste? Kontakt charitycorporation@gmail.com / financialdepartment.online@gmail.com

    SvarSlett