torsdag 27. februar 2014

Hvor skal man trene?

Hvis du finner ut at det er på tide med trening og skal velge sted å trene, så er det et stort utvalg de fleste steder. Jeg har i mange år trent med Friskis & Svettis, både som mosjonist og trener. Jeg er grundig opplært og det var noe med gleden, bevegelsesgleden, humøret, det upretensiøse.

I området her jeg bor, er det en stor og flink forening. Jeg var med som saltrener i den foreningen da de startet opp. Riktig så trivelig var det. Derfor blir jeg litt trist når jeg ser noen som representerer glede og humør i lokalavisen med denne annonsen:


Det er liksom ikke så mye futt'n'fart i denne fyren?

Jeg husker og minnes med glede noe nærmere dette - litt mer hoppla, liksom.


Nuvel, det var tider - gode tider. Nå er dagene lyse og lette og glade på Elixia. Hoppla i vei!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar