lørdag 8. februar 2014

Da er lekene i gang...

... de olympiske leker.

Jeg satt, som så mange andre og så på åpningsseremonien fra Rusjland. Jepp Rusjland.
Det blit slitsomt om de ikke klarer å si Russland etterhvert.

Nå er jeg ikke spesielt interessert i sport.
Joda, jeg kommer sikkert til å dra meg inn på finalene av diverse grener, se langrennsgutta og -jentene dra inn den ene gullmedaljen eter den andre. Og Aksel da...

Utover det, synes jeg et idrettsarragement har for stor fokus og dramatikk rundt seg.

Men jeg forstår at det kan bli mye underholdning fremover, når det allerede under åpningen kommer kommentarer som "skøytesportens Eric Heiden" og referanser til "glam slam".
Jeg tror jeg kommer til å kose meg med kunstløp og Dorte Skappel som kommentator; jeg hører det blir omtrent i samme gate.

Ellers var den norske troppen nydelig, der de kom inn med Aksel i front. Lekker blåfarge på buksene, fine jakker og en ganske stygg sixpence. (måtte bare si det)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar