torsdag 23. august 2012

Polarn o Pyret

Jeg fikk en veldig koselig e-post med spørsmål om jeg ville teste ut Polarn o Pyrets nye nettbutikk.
Klart jeg ville det!
Jeg har gutt, og fra han ble født, har det vært en evig jakt etter kult guttetøy som ikke bare er mørkeblått eller svart eller med applikerte disneyfigurer. Jovisst skal gutter - og jenter - ha det også. Jeg mener, klesindustrien er styrt av Grimms eventyr og desslike, via Disney og Pixar... derfor er det befriende med butikker som PoP som har noe annet å by på.

Og vet du hva? Nå er skolestartkolleksjonen lansert. For skolebarn. For gutter og jenter, det er klær som begge kjønn kan bruke. Det er fargerike klær som røde bukser og rutete skjorter, det er kule jakker og virkelig noe for enhver smak og stil. Og PoP umiskjennelige uttrykk på alt.

Jeg og andreklassingen satt oss ned for å kikke. Gutten har fra han var yngre enn du skulle tro, hatt svært så bestemte meninger om antrekk.


Vi kikket gjennom selve skolestartkolleksonen først.
Han ville såklart ha alt.

Deretter gikk vi gjennom resten av sortimentet.
Han ville ha alt av det også.

Noe jeg forstår godt - kunne tenke meg et par ting selv...



I alle fall. Valget falt på en bukse. Og grønt skulle det være.
Og en stripete pysj. Rød skulle det være. Og den kjøpte jeg ganske kjempestor. Har fra tidligere god erfaring med kvaliteten på dette tøyet, så jeg forventer at det varer noen år. Og en pysj kan man fint vokse seg inn i med litt brett her og der.



Å handle på http://www.polarnopyret.no/ er veldig enkelt. Jeg handler mye på nett, både barnetøy og andre ting. Synes det er så greit å kunne velge tid og sted selv. Barnetøy går det en del av og det skal handles inn til sesong for sesong og plutselig er bukser utavokst og regnbuksen borte.
Polarn o Pyret er et godt alternativ!

Nå venter vi på klærne med lengsel, for den grønne buksa "var SKIKKELIG kul, mamma".




2 kommentarer:

  1. Ha ha, vi har også bestilt en grønn bukse - hadde en her som også synes den var skikkelig kul:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Og det var den virkelig! Slimfit gjør at min kid i hvert fall fikk lange gresshoppe-ben. Og skikkelig fornøyd var han.

      Slett