lørdag 31. desember 2011

Årsavslutning - og begynnelse

Illustrasjon: Øyvind Hovland


Jeg er vel ikke noe dårligere jeg enn alle andre som skrive årsrapporter og kavalkader. Og jeg får bare innrømme det, årsrapport til lottene har jeg ikke skrevet. *skammer meg* men det skal bli gjort. Det bare forsvant i influensa og alt annet og vips... men ok. Resten av 2011? Jeg har vel ikke bare synder å bekjenne? 
Neida. Det har vært et flott og spennende år. Skolegutt har vi fått, jobben er der den - både for meg og han far. Jeg forsvant helt i mimring fra året da jeg begynte å se hva jeg egentlig hadde bedrevet... så jeg inviterer dere til å ta en titt selv, om dere vil. 
Det avsluttes med gode venner og deilig mat og fred og ro og hyggelig samvær og veldiggod opplading til det nye året. Blir det vårt siste? Nei, vi får vel tro noe annet. Men det var et fint Maya-bilde da.
Og så takker jeg dere i blogglandia for trivelige stunder i året som har vært. Håper vi sees i året som kommer også.


Første skoledag. Se så stolt Jens er.

3 kommentarer:

  1. Ja, vi antar at det ikkje er det siste året;)
    Ha eit godt nytt år!

    SvarSlett
  2. Jeg tror 2012 blir det beste året EVER! Ja, det tror jeg. *optimist*

    Godt nytt år til deg og dine, Siri! Takk for følget på det store Internettet i en årrekke. Ser frem til å følge deg videre også i det nye året.

    Klem! :-)

    SvarSlett