tirsdag 25. oktober 2011

Shopping på Island - og medisin

Litt fikk man jo plukket med seg fra den vakre øya i vest. 



Det kommer mer bilder fra Blå Lagune. Der satset vi på et skikkelig boks-kamera som tåler vann og det krever en egen fremkalling. Men noen godsaker fikk vi da med til mor, som jeg her viser bilde av. Mmmm... spa hjemme...





Kuleste design på lys og servietter. Ever.



Da lilledude hostet, gikk jeg på apoteket. Jeg ba om hostesaft til barn, og sa at joda, han er snart seks år. Jeg fikk denne flasken over disk. Men rød varseltrekant. Selv prøvde jeg den da jeg kom hjem, jeg har lang og slitsom erfaring med skikkelig merrahoste. Jeg tok to teskjeer av denne og har vel ikke hostet siden. Anbefales ikke til barn fra min side altså. 

I tillegg ble det nytt yttertøy og litt julepynt og slikt småsnacks. Merkelig hva man får med seg uten å skulle shoppe... altså.

1 kommentar:

  1. Bra shoppa!! Aldri vært på Island. Men skjønner nå at det må være et bre reisemål!

    Fin tirsdag og klem fra meg!

    SvarSlett