lørdag 26. november 2016

Midtlivskrise vol.ll - konsekvenser (advarsel, ekle bilder)

Altså, etter min midtlivskrise som førte meg gjennom Samariaravinen med det som viste seg å være litt korte sko (enda jeg hadde følt meg så sikker på riktig størrelse og demping), så har det blitt konsekvenser.
Jepp, tånegler som løsnet. Det er så ekkelt og nasty at jeg ikke klarte å forholde meg til det. Flere fortalte gledesstrålende om negler de har mistet, jeg tenker at det bare er ikke greit.
Det jeg gjorde, var å plastre den fast og så nektet jeg å tenke på det. Noe jeg selvsagt gjorde hele tiden.

Jeg vet ikke hva man gjør med sånt. Går man til legen eller fotpleier? Jeg har fått mange tilbud fra folk som tilbyr både en og to cognac for å få lov å nappe den av. Det skjer ikke. Det virker som om den fester seg igjen. Særlig på venstrefoten... der har det nemlig blir kjempetykt nede ved neglroten. Jeg er overbevist om at det ligger en dobbeltnegl der og at den øverste kommer til å forsvinne når tiden er inne og at det ligger en vakker og hvit og ny negl under.

Ellers må jeg bare berømme pedikyren. Den er tatt i slutten av september. Lakken er Essie, som jeg vanligvis ikke synes varer så lenge. Det er vel det blanke klinet de har lagt oppå som gjør at det holder så lenge. Jeg mener, to måneder...!

I alle fall, jeg har trua på at det blir sandaler neste sommer også. Godt dette skjedde rett før sokker og sko-sesongen.



1 kommentar: