torsdag 30. juli 2015

Forundringens dal - av Amy Tan

Forundringens dal
Jeg har lest mange bøker i sommer, og flere skal det bli. Men jeg må bare få anbefale denne boken som jeg fikk i bygave fra gutta da de kom fra ferie.
En bok jeg forkortet nettene meget med. Lå og leste til langt på natt og våknet tidlig for å fortsette. Skal du finne deg en bok som gir deg lykke, romantikk, sorg, tragedier og himla barske kvinnfolk, så er det denne.

God lesning!

Forlagets omtale:

FORUNDRINGENS DAL er en stemningsfull og episk fortelling om to kvinners sammenflettede skjebner og deres søken etter identitet. Handlingen foregår gjennom 40 år og beveger seg fra de overdådige salongene i Shanghai til bortgjemte, fattige fjellandsbyer. FORUNDRINGENS DAL er en stemningsfull og episk fortelling om to kvinners sammenflettede skjebner og deres søken etter identitet. Handlingen foregår gjennom 40 år og beveger seg fra de overdådige salongene i Shanghai til bortgjemte, fattige fjellandsbyer.

2 kommentarer:

  1. Har ikke fått lest så mange bøker jeg hadde tenkt, men sommeren er jo på langt nær over ennå (selv om sommerferien er det...). Holder for øyeblikket på med Leserne i Broken Wheel anbefaler av Katarina Bivald og den tror jeg trygt jeg kan anbefale videre! :)

    SvarSlett
  2. Takk for tips! Gjenoppdaget Amy Tan da jeg fant en ulest "Hundre hemmelige sanser" under opprydning i bokhylla i sommer. Leste den og elsket den :-)

    SvarSlett