torsdag 30. mai 2013

Slutten av mai

Ikke før man har kommet seg over det hektiske i mai, før mai er nesten slutt. Man (jeg) har fortsatt 17.maisløyfer liggende rundt (hvorfor finner vi dem aldri når vi skal ha dem?) men likevel, hektisk periode i farta.

Sommeravslutning. Som klassekontakt har man et visst ansvar. Ok,det hele og fulle.
Og når det er litt "oops, er det ledige dager igjen på skolen?" og ikke opplegget er helt spikret... ja, da må man henge i.

Siden jeg har et hjem og er ganske opptatt av det... vel, det er ikke alltid lurt at det er jeg som sendes på generalforsamling. Og jada, inn i styret, riktignok som vara, men... det er hjemmet mitt og jeg er engasjert. Og sikkert en flue i suppa for noen.

Andre ting som gjør hverdagen hektisk? Ja, det er upraktisk med en arm som ikke virker ihht kravspec-en. Ferie planlegges. Norgesferie, enkelt og greit, men jeg vil gjerne legge inn et sprell eller to underveis også.

Vi får vel se.
Snart sommer uansett. Vi håper på sol i helgene og i friukene. Regnet kan komme om natten om det absolutt må komme...

Foto: kontoret.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar